سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستاره گرجی

چاکرا تاج

چاکرای تاجی

چاکرای تاج در بالای سر واقع شده است و مرکز ورود انرژی های روحانی است و با مسائل روحی و معنوی سرو کار دارد رنگ آن طلائی یا سفید طلائی می باشد . از 55 تا 60 سالگی جایگاهش در بدن مشخص میشود و نت آن هم ( سی  si) می باشد .

چاکرای تاجی در بعد مادی با غده صنوبری مرتبط است و انرژیهای آن بر مغز اثر می گذارد . اختلال در عملکرد آن با بیماری های جسمی و روانی تظاهر می کند . باز بودن این مرکز باعث می شود فرد روحانیت خود را به طریقه ای شخصی ببیند . روحانیتی که به هیچ تعصب خاصی وابسته نیست . بیداری کامل در این چاکرا باعث می شود که شخص بتواند با سه چاکرای بالاترارتباط برقرارکند .البته دانسته های ما در مورد این  سه چاکرا بسیار اندک است اما افرادی که مدتها  مراقبه می کنند کم کم می توانند از آنها آگاهی دریافت کنند .

                                             

 

زندگی شهری ، زندگی است همراه با فشارهای عصبی وجسمی که عوامل موثر در آن عبارتند از آلودگی ، جمعیت زیاد ، دلتنگی ، غذاهای بی خاصیت و ........ این عوامل در درون ما انرژی منفی تولید می کند و انرژی منفی هم باعث ایجاد تنش می شود ، این تنشها راههای جریان انرژی در بدن را می بندند و مانع از گردش طبیعی آن می شود .

مسدود شدن انرژی در قسمتی از بدن باعث منقبض و سخت شدن آن قسمت میگردد وعضو درگیرعملکرد طبیعی خود را از دست میدهد که این منجر به بیماری در آن قسمت می شود .

شما اگر یاد بگیرید روزی یکبار انرژی را در بدن به چرخش در آورید و با ذهن خود این گردش را همراهی کنید بسیاری از بیماری ها ، مانند فشار خون ، بی خوابی ، سردرد و آرتروز در شما درمان خواهد شد و به آرامشی بسیار عمیق خواهید رسید .

تمرین گردش انرژی در بدن :

درمکانی آرام وساکت  قرار بگیرید . در حین تمرین انگشتر ، ساعت ،زنجیر وکمر بند نداشته باشید .کار را با سه نفس عمیق شروع کنید . چشمها را ببندید و زبان خود را به سقف دهان بچسبانید و تا آخر تمرین آن را ، همان حالت نگه دارید . (این کار باعث هماهنگ شدن نیمه چپ و راست مغز شما می شود)

در ذهن خود انرژی را در چشمها احساس کنید حالا آن را بین دو ابرو ببرید و از آنجا به بینی  وگونه ها منتقل کنید کمی در این قسمت باقی بمانید تا انرژی را به خوبی در صورت احساس کنید .اکنون جریان را به داخل دهان خود و سپس به نوک زبان انتقال دهید .بعدازچند ثانیه جریان انرژی را به گردن و حلق ببرید ودر این مکان آن را طولانی تراز بقیه جاها نگه دارید تا تمام فشارها و گرفتگی ها در این ناحیه آزاد شوند حالا جریان را به قلب هدایت کنید به جایگاه عشق و از آن برای تمام زحماتش در گردش جریان خون تشکر کنید سپس انرژی را به کبد ببرید (کبد در طرف راست دنده ی آخر قفسه سینه قرار دارد ) در این قسمت هم کمی طولانی تر بمانید . همینطور انرژی را به کلیه ها ، دستگاه تناسلی و سپس به رانها وبعد به پاها ، زانوها ، مچ پاها و در نهایت کف پاها برده.  با این کار انرژی را در تمام بدن به چرخش در خواهید آورد . حالا از کف پاها انرژی را به طرف استخوان دنباچه بالا ببرید و آن را در طول ستون فقرات گسترش دهید سعی کنید جریان انرژی را در ستون فقرات بچرخانید و تا داخل سر هدایت کنید برای افرادی که سردرد های شدید دارند این تمرین  بسیار آرامش بخش خواهد بود . این کار را میتوانید هر روز یا حداقل هفته ای دو بار انجام دهید .


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/31ساعت 11:17 صبح توسط یوسلیانی نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت











<
style="BORDER-RIGHT: 3px solid; BORDER-TOP: 3px solid; BORDER-LEFT: 3px solid; BORDER-BOTTOM: 3px solid"
height=46 width=147 classid=clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6>
stretchtofit="true" loop="true" enablecontextmenu="false" showcontrols="true"
height="165" width="135" name="WMP1">

کداهنگ میخواهی بیاتو